محصول آنتی باکتریال با هدف ضدعفونی و از بین بردن باکتری‌ها از سطوح منسوجات

برای اولین بار در ایران محققان شرکت نانو پاد با استفاده از فناوری نانو موفق به تولید محصول آنتی باکتریال با هدف ضدعفونی و از بین بردن باکتری ها از سطوح منسوجات شدند.

مشخصات محصول

اثرات و عواقب مخرب باکتری، میکروب و قارچ در سلامت محیط و انسان بر هیچ کس پوشیده نیست لذا می‌بایستی از رشد و تکثیر آن جلوگیری بعمل آورد.

از طرف دیگر کوچکی این باکتری‌ها و امکان تکثیر آن در تمام سطوح، موجب رشد این باکتری‌ها در نقاطی از محل زندگی انسان می‌گردد که تصور آن هم تعفن آور و خطرناک است. لذا محصول آنتی باکتریال با هدف ضدعفونی و از بین بردن باکتری‌ها از سطوح منسوجات تولید و در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار گرفته است. این محلول حاوی  نانو ذراتی به غیر نقره می‌باشند. ضعف نانو نقره برای استفاده، سمی بودن و سرطان‌زا بودن و همچنین ایجاد تغییر رنگ بر روی پارچه می‌باشد. با نفوذ نانو ذرات به جداره باکتری ها و نامساعد نمودن محل زندگی هرگونه میکروب، باکتری، ویروس و قارچ موجب از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

اسپری آنتی باکتریال و ضد بوی شرکت نانو پاد برای فرش و پارچه پیشنهاد می‌شود.

 

نحوه مصرف

از این محصول بسته به نیازتان، می‌توانید با دو شیوه پوشش سطحی و پوشش عمیق استفاده کنید.

در روش پوشش سطحی، محلول را از فاصله بیست سانتی متری روی سطح مورد نظر اسپری نمایید و چند دقیقه صبرکنید تا خشک شود. در این حالت ۹۹/۹ درصد از باکتری‌های پیش از اسپری کردن، از بین می‌روند.

در روش پوشش عمیق، که ماندگاری بالاتری را به دنبال دارد، جسم (غالبا پارچه، لباس و جوراب) را داخل محلول غوطه‌ور سازید. در این حالت، جسم برای مدت بیش‌تری در مقابل ورود باکتری‌ها مقاوم می‌شود.

 

 مزایا:

  1. جلوگیری از رشد جلبک‌ها در محیط‌های مرطوب
  2. عدم تشکیل کلنی میکروب‌ها در محل‌های مستعد برای رشد میکروب
  3. روند رشد میکروب‌ها را متوقف می‌نماید.

 

 

آنتی باکتریال2

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.